Howe

Siden 1928 har HOWE har fremstillet originale møbler, der nemt kan foldes og klappes sammen og flyttes rundt. HOWE tror på vigtigheden af bevægelse. De møbler, som virksomheden udvikler, flytter ikke bare niveauet for godt håndværk og design, de flytter også de mennesker, der benytter dem hver dag.

Sådan fik HOWE en messestand, der træder frem i rampelyset 

Kampen om de besøgendes opmærksomhed er stor, og du skal tænke kreativt, hvis de skal se din vej. At skille sig ud er derfor altafgørende, når du skal på messe. Den danske møbelvirksomhed HOWE har taget budskabet til sig og valgte at ”se rødt” på Stockholm Furniture Fair. Den opsigtsvækkende røde farve gik igen på gulve og vægge og på møbler og detaljer – og formåede at give standen et iøjnefaldende udtryk.

”Rød afspejler HOWEs identitet. Du møder den, når du besøger deres website, når du bladrer igennem deres præsentationer og tryksager. Det er derfor ikke en farve, vi har hentet ud af den blå luft. Den afspejler virksomhedens identitet og værdier. Og det er vigtigt. En stand må gerne være kreativ, men den skal altid afspejle den virksomhed, der står bag”.

– Jakob Nøddesbo, Konceptudvikler hos Easyfair

Det skal være nemt at tage på messe – både før, under og efter

Både før, under og efter en messe er der mange opgaver, der skal løses. Der er små og store detaljer, der skal forberedes, planlægges og gøres klar. Et godt messekoncept kan lette arbejdet.

”Easyfair var ret hurtige til at forstå vores koncept og komme med kvalificerede ideer til standdesignet, der afspejler det.”

”Designoplægget var meget overbevisende, og vi var vilde med det fra starten. Vi ville gerne optimere vores messesetup, og det ønske var de i stand til at imødekomme. Standdesignet er bygget op med materialer, vi kan genbruge flere gange. Og mellem messerne hjælper de os med opbevaring af standens elementer.”

– Helle Rex, Marketing & CSR Manager, HOWE

Clever Sofacompany