Second Female

”Vi var nået til et punkt på nogle af vores markeder, hvor vi blev nødt til at tænke nyt for at fortsætte med at vækste. Så da vi blev tilbudt at åbne 5 shopper i en ny kæde i Holland, synes, vi det var en spændende mulighed”. 

– Nicoline Florin,
Key Account Manager & PR hos Second Female

Det var vigtigt at skabe et shopkoncept, der kan positionere Second Female som et moderne modebrand med international karakter – og som matcher vores profil i mange år.

Second Female er kendt for sit feminine og sofistikerede udtryk, der har referencer til skandinaviske værdier. Der blev arbejdet omhyggeligt med at skabe et visuelt udtryk, der afspejler brandets fokus på ubesværet luksus og funktionalitet. 

Nyt shopkoncept skal bane vejen for fortsat vækst

Hvis modebrandet Second Female skal fortsætte med at vækste, er det nødvendigt hele tiden at tænke nyt. Virksomheden ønskede at skabe et shopkoncept, som kan bruges på tværs af markeder, og som tydeligt afspejler virksomhedens brandunivers.

Resultatet blev et stilfuldt brandkoncept til 5 spritnye varehuse i Holland – og som fremadrettet kan bruges på alle markeder. 

Damixa Lemus